Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dating-2000 Gratis Dating !

  • Dating Gratis !

    Ben je ook op zoek naar een serieuze relatie, vriendschap , date of msn contact maak dan nu volledig gratis contact met de leukste singles van Nederland. Op deze site maak je gratis gegarandeerd snel contact met serieuze mensen zonder kosten dus geen SMS, Bel contact of duur lidmaatschap gewoon volledig gratis onbeperkt contact opnemen zonder addertjes.Je kunt ons en vele tienduizenden singles hier vinden, kom snel eens langs en doe volledig gratis mee!

    http://www.dating-2000.nl

  • irene

    hallo ik ben irene ik heb een lichteendiecap zit hier ook mensen net als ik bij jullie

  • Raymond

    Ik zoek een leuk en lieve vrouw en die mag van mij wel een figuur en een sexie uitstraling hebben en die hopelijk ook kan vinden met het geen hier staat.Ik ben dus eigenlijk wel weer toe aan een serieuse relatie maar of ik die hier kan vinden weet ik niet dus doe ik een poging.Ik kan wel zeggen dat ik een erg zorgzaam type ben en van uitgaan,warme vakanties,terrasje pakken,uit eten,gezellig op de bank film kijken hou.En net als de meeste mannen graag naar voetbal en tennis kijkt. Ik hou er van om te koken en dat kan een Hollandse pot zijn of Indisch eten!

    Elkaar vertrouwen/waarderen/respecteren is een pre.Dat klinkt voor de meeste van ons wel bekend in de oren.Elkaar je eigen ding kunnen laten doen en niets verplichten! Nou kan het zijn dat in de praktijk dingen wat lastiger zijn maar daar kan aan gewerkt worden.Ben wel een persoon dat graag dingen wil samen doen.

  • Raymond

    ik wil graag lid woorden